X

Müşteri Paneli

Şifremi Unuttum! Giriş Yap

Henüz Hesabınız Yok mu?

Hemen Hesap Oluştur!

Call Center

CALL CENTER (ÇAĞRI MERKEZİ) HİZMETLERİ

Firmamız, küçük ve orta ölçekli firmalara Call Center hizmetleri sunmaktadır. Öncelikli işimiz çağrı merkezi hizmeti olmadığından, müşteriyi mağdur etmemek adına çok büyük ölçekli firmalara hizmet vermemekteyiz. Daha çok 1-5 müşteri hizmeti personelinin yeterli olabileceği firmalara destek vermekteyiz. Ofislerimiz içinde ve ofis dışında 80 civarı personel ile call center hizmeti sunmaktayız. Şu an itibari ile otuzun üstünde firmaya call center hizmeti sunmaktayız. Kesinlikle televizyondan satış yapan firmalara bu hizmeti sunmuyoruz ve ayrıca telefondan pazarlama hizmeti vermiyoruz.

Hizmetlerimiz :

- Sanal Santral Kurulumu,

- Çağrı Merkezi Hizmetleri,

- Müşteri şikayetleri ve sorunlarının çözümünün takibi,

- E-Ticaret Sitelerinin Yönetimi ve Müşteri İlişkileri Yönetimi


Nasıl Hizmet Veriyoruz?

Öncelikle müşterimiz ile görüşüp firmayı, satılan ürün ve hizmetleri tanıyoruz.  Satılan ürün ve hizmetlerde sık karşılaşılan sorunları ve çözüm yollarını öğreniyoruz. Ürün ve hizmetin iadesi, değişimi ve benzer konularda müşterimizden bilgi alıyoruz. Müşterimiz ile karşılıklı fikir alışverişinde bulunarak kaç personelin ihtiyacını karşılayabileceğini, hangi saatlerde destek hizmeti istediğini kararlaştırıyor ve buna göre anlaşmamızı yapıyoruz.

Anlaşma yapıldıktan sonra, müşterimiz ile ilgili alınan tüm bilgileri bilgisayar programımıza yükleyerek telefonda sorulacak sorulara verilecek cevapları sistemimizden ulaşılabilecek hale getiriyoruz. Daha sonra Sanal Santral kurulumu yapıyor ve hizmete başlıyoruz. 

Müşterimiz istediği zaman internet üzerinden call center görüşmelerine ulaşabiliyor ve hizmetimizi takip edebiliyor. 

Bunun dışında, E-Ticaret Sitesi Yönetim Desteği verdiğimiz firmalara yukarıdaki hizmetlerin yanı sıra şu işleyiş ile hizmet sunuyoruz:

E-Ticaret Sitesi müşterisi site üzerinden sipariş verdiğinde Call Center personelinin mailine sipariş düşüyor.  Firma sanal pos giriş ekranı yada internet bankacılığı yetkisini bize vermiş ise hemen kredi kartı ödemesinin yada havale/Eft gerçekleşip gerçekleşmediğini kontrol ediyoruz. Bu yetkiler bize verilmedi ise müşterimizi arayarak banka hesabını kontrol etmesini istiyoruz. Ayrıca sipariş edilen ürünü bildirip ürünle ilgili bir stok sorunu olmadığını teyit ediyoruz. Sonrasında anlaşmaya dahil ise kargo firmasını arayarak müşterimize kargo personelini ürünü almak üzere yolluyoruz. Bu işlemi yaptıktan hemen sonra mail yada fax ile alıcı bilgilerini müşterimize iletiyor ve kargolanmasını sağlıyoruz. Akabinde kargoyu takip edip müşteriye sorunsuz olarak ulaştığından emin oluyoruz. Eğer müşterimiz ister ise ürünü alan kişiyi arayıp ürünü teslim aldığını teyit edip ürünle ilgili bir sorun olup olmadığını kontrol ederek e-ticaret müşterisinin memnuniyetini sağlıyoruz.

Bilgi almak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.

Hizmetlerimiz ve çözümlerimiz hakkında daha detaylı bilgi almak için hemen bize ulaşın.